CRM
Mějte přehled o vašich klientech. Ve Vašem adresáři naleznete vždy všechny informace týkající se projektů, úkolů, souborů apod. Díky integraci helpdesku budete vždy informováni o nových problémech a spokojenost Vašich zákazníků bude zaručena. Spolu s dalšími moduly jako jsou fakturace, úkoly, kalendář vytváří Group Office flexibilní CRM systém.
Poštovní klient
Flexbilní modul, který je integrován do ostatních částí Group Office. Správa Vašich e-mailových účtů nemůže být jednoduší. Všechny schránky jsou dostupné na jednom místě odkudkoli a kdykoli.
Moderní design poštovního klienta připomíná Outlook. Samozřejmostí je možnost nastavení filtrů, SMIME pro zabezpečení Vaší komunikace
Fakturace
Fakturační modul nabízí sadu nástrojů pro evidenci a sledování Vašich příjmů a výdajů, fakturace a knihy, dle Vašich požadavků. Faktury lze vést v několika měnách. Ke každé faktuře je možné nahrát logo a vyplnit další náležitosti jako jste tomu zvyklí u jiných fakturačních programů. Samozřejmostí je generování faktury do PDF či odeslání pomocí e-mailu.
Kalendář
V žádném podnikovém prostředí nesmí chybět kalendář. Kalendář v Group Office Vám umožní naplánovat všechny typy opakujících se akcí a nastavit pro ně upomínky. Intuitivní rozhraní a funkce Drag and Drop Vám zjednoduší vytváření a úpravu Vašich schůzek. Nikdy nebylo tak snadné spravovat více kalendářů a sdílet je s ostatními uživateli.
Kalendář podporuje import a export ve formátu iCalendar. Díky tomu je možné Group Office kalendář synchronizovat s ostatními kalendáři, které podporují formát iCalendar.
Oprávnění
Systém oprávnění je v Group Office rozdělen do tří logických celků: uživatelé, skupiny a jednotlivá pravidla. Díky tomu lze jednotlivé části Group Office robustně zabezpečit formou přehledného systému, který Vám ušetří čas potřebný pro nastavení a budoucí správu uživatelů.
Soubory
Soubory jsou komplexním modulem, který je obdobně jako emailový klient integrován do všech částí systému. Spolu s modulem úkolů a projektů Vám Group Office pomůže získat certifikáty ISO jako jsou ISO 29110 či ISO 90001.
Pomocí modulu můžete spravovat své soubory online a sdílet je svým spolupracovníkům či klientům. Java client Vám umožní modifikovat online soubory přímo na Vašem počítači bez nutnosti opětovného nahrání.
Synchronizace
Nedílnou součástí Group Office je synchronizace. K dispozici jsou dva protokoly - SyncML a Microsoft ActiveSync pomocí kterých Group Office umožňuje synchronizaci schůzek, úkolů a kontaktů s různými mobilními zařízeními.
Alternativou synchronizace je CalDav a CardDav. CalDav Vám nabídne propojení Vašeho oblíbeného klienta s GroupOffice kalendářem, CardDav oproti CalDav přístupuje k Vašemu adresáři.
Projekty, úkoly
Veškeré informace o projektu spolu s úkoly naleznete v Group Office na jednom místě. Každý projektový manažer potřebuje ke své práci čísla. Pomocí časové registrace dostáváte od svých zaměstnanců zpětnou vazbu o náročnosti zpracování úkolů. Díky tomu můžete snadněji vytvořit harmonogram pro nadcházející projekty.
Pokračujte na přehled našich služeb, nebo nás rovnou kontaktujte.